greeting

November 8, 2012

Musim Test, Quiz

Assalamualaikumm..

haaa,, die mai da.. Tu die..  test dah belamabak, quiz pon dah banyak.. Tapi Alhamdulillah semua di tempuhi dengan tenang dan dihadapi dengan senyuman.. overall wat mse ni markah2 test n quiz blh d katekan memberangsangkan.. Thanks tuk yg mengajar... cewahhh..mcm dah final je.. hehe..

Bukan ape.. time ni la nak kumpul carrymarks banyak2.. kalau boleh carrymarks tu biar over the half of the full mark.. (EH, betul ke aku ckp ni?) Mac ni nak amek MuEt, English still terabur n keyakinan tuk speaking kureng.. ni lagi satu hal.

Back to the topic psl carrymark. Dalam kls aku tu ramai plak pencabar yang membangkitkan semagat tuk bertarung dlm medan peperangan di U ni. antaranya yang di Import dri UiTM Jengka, sorang Pro Math n sorg lg Pro Programming.. I bet student CS110 already know them. Pencabar tempatan terdiri dri seorang perempuan.. dalam kelas xbanyak ckp sgt.. tp markah test mmg mnggugat..

org2 ni aku akan jadi satu titik motivasi selain family aku n die supaya xlalai dlm pjuangan ni. N aku pon xnak la mengulangi kekecewaan lepas. sakit sgt rse kecewa.. dah la no turning back..
kene wat betul2..peluang hanya dtg sekali.. ingat tu.