greeting

November 13, 2012

Bukit Gua Cenderawasih, Kangar.

Assalamualaikum..
Rase berkurun lamanya tulis2 kat ruangan maya ni.
Yelaa.. kebanyakannya aku akan tulis about my actvt. So bile xde actvt xdela citer kadang2 tu..

Hari ini aku dikejut dari tidur oleh roommate aku pada pukul 4ptg mengajak tuk pergi mendaki kat Bukit Gua Cenderawasih di Kangar, Perlis. Dengan mamai2 aku pun siap2.. Kami 3 org je yang pergi ke Bukit Cenderawasih ni.. yang lain menghilang ke Padang Besaq. hahaha.. Tak habih2 Padang Besar.

Cewah.. tiba je kat situ aku stretching.. dengan gaya n semangatnye nak mendaki.. last2 tercungap2 n berat peha ni rse nak mndaki ke puncak.. Lame x Excercise.. badan pon dah kembang.. ish3..
Hala nak mendaki bukit tu memang curam.. aku boleh jangkakan dlm 80degree kecuraman bukit tu..
tapi bile nak turun dlm 70degree.. kurang la skit.. boleh tahan tinggi.. kami amek mase 15min tuk sampai ke puncak.. tu pon sbb daki slow2.. kalau main speed blh under 10min tu..hahaha..

kat bawah ni aku lampirkan gambar2 skit.










ok.. ni je actvt aku tuk hari ini.. fuhh.. penat..
nnt kalau ade nak g daki mne2 ajk la aku ye.. hehe

Assalamualaikum.