greeting

October 21, 2012

Kehidupan Baru Di Arau (Padang Besaq)

Assalamualaikumm..
Hari hari ahad. Hari minggu. Hari cuti. So aku n Fahmi (rommate) telah bersantai sambil membeli di Padang Besaq, Perlis. Bestttt...
Tujuan Pergi hanyala untuk memenuhi tempahan Jersi Bola oleh kawan2 Fahmi n belian sdn bhd tuk aku..
haha.
Padang Besaq ni lebih kurang 30min perjalanan je dari rumah sewa kami..xdelaa jauh sangat.. Xtvt Padang Besaq ni hanya aku n Fahmi je.. sebab yang lain duk tnggu duit PTPTN yang saban hari xmasuk2 ke akaun bank Islam.  masyalah betul. Maybe next time g rmi2.. baru syiokk.

Check it out :

Parking jauh wooo..
terlampau banyak kete n bas.




sampai2 terus g isi perut yang telah berkeroncong sbb dri pg xmkn lg.. 
(cari meja kosong pon ssh sbb ramai pelancung)



Haa..ni keaadaan dlm bngunan pasar. macam2 ada..
n murahh..




Fahmi paling banyak shopping..
shopping baju..



haaa.. Ni la satu2 nya yang aku beli.. hehe..
yang lain just cuci2 mata dulu..
nnt dah ada duit baru aku beli.


Yang banyak2 jersi ni tempahan dari member2 fahmi n
adik2 dia.

hmmm.. penat betol berjln td smpi aku pengsan dlm kete.. membiarkan Fahmi drive sorg2.. haha..
Puas hati dengan xtvt mnggu ni.. mnggu terakhir sebelum cuti tuk Raya Haji @ Cuti Mid Sem.

Pas habis cuti ni dah mcm2 xtvt dah yang di rancang oleh housemates aku ni.. Insyaallah jadi la ye..